יום ראשון, 22 באוגוסט 2010

סקירה לשבוע שמתחיל ב-23.08.10


נתחיל במדדי וול-סטריט הממשיכים להראות ירידה. אומנם אנחנו באוגוסט הידוע בנזילותו הנמוכה יחסית ועדיין ניתן לראות המשך ירידות לפחות עד 10,100 נק' בדאו-ג'ונס.
בעצם קרה בדיוק מה שכתבתי בשבוע שעבר...
גורמים אינטרסנטים מתחילים להפיץ ולחלחל בתקשורת את השמועה בדבר ראלי הרבעון האחרון. יהיה מעניין בתחילת ספטמבר כאשר העולם יחזור לעבודה מהחופש הגדול....

הדולר ממשיך להתחזק השבוע ואנחנו (עדיין) מחכים ליורו דולר שיכנס לאזור 1.2500-1.2600. ההתמזגות של PPZ וחזרת פיבונאצ'י 50%.
שימו לב, אנליסטים רבים מתפתים לציין נקודות ספציפיות (מסיבות שונות) ולא אזורים ובכך מתעלמים מכוחות השוק והאקראיות שבו.

הצמד דולר-יין ממשיך להישען על המחיר הפסיכולוגי 85.00. עדיין מצפים להתערבות של הבנק היפני שלא ניראתה השבוע שחלף. השמועות רוחשות על התערבות הבנק היפני לחיזוק היין מול הדולר (עלייה בצמד) . מעניין לראות אם כוחות השוק יצליחו "להפעיל" את הבנק היפני על ידי דחיפת השוק לאזור 84.50 שם מחכות הזמנות רבות לשורט. המלחמה מתחת לשפל ההיסטורי מזה 15 שנים תהיה קשה יותר עבור היפנים. הם יעדיפו להקפיץ את המחיר (אם בכלל) מהאזור בו אנחנו נמצאים כעת. גם כאן, יהיה מעניין...

הפאונד דולר נתמך היטב מעל אזור ה-1.5500 המתמזג עם חזרת פיבונאצ'י 50%. הפאונד חזק יותר מהיורו מול הדולר (כפי שניתן לראות גם בגרף יורו-פאונד) ולכן המשך תמיכה סביב אזור ה-1.5500 יכול לאותת על חזרה לעליות.
ירידה חדה מתחת וחזרה לבדיקת האזור מתחת ל-1.5500 תאותת על ירידות.


האוסטרלי-דולר מראה דווקא על התחזקות ומצטרף לפאונד דולר בנוגע לכיוון כללי השבוע.

הדולר קנדי פרץ את האלכסון היומי המפורסם בכ-50 פיפס בדרכו למעלה.
כלל האצבע אומר שפריצת אלכסון ביותר מ-40 פיפס מבטלת את האלכסון.

בדרך כלל אני מעדיף שכל השוק מראה על אותו הכיוון, התחזקות או החלשות הדולר באופן מסונכרן. השבוע אין לנו כיוון מסוים והחלטי מה שיקשה מעט על בחירת כיוונים נכונים לטריידים.


תשמרו על הכסף שלכם. אל תחזירו כסף לשוק.


עדי שרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה